Кіріспе (2мин+10 мин) Ұйымдастыру
2 мин
Үй тапсырмасын тексеру 10 мин
|
Психологиялық дайындық: -Балалар, бүгін күн қандай?
Сабақты біз де ашық, көтеріңкі көңіл- күймен бастайық.
-Көктем көркі не?
-Олай болса мына қызыл, сары, ақ гүлдерді бір-біріңе сыйлау арқылы тілек тілеңдер.
-Енді осы гүлдердің түсі арқылы топқа бөлініңдер.
Берілген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып әңгіме құрастыруды ұйымдастырады.
Мәтін бойынша сұрақ құрастырғанын бағалау парақшасы мен журалға түртіп алып қалыптастырушы баға береді.
|
Жауап береді:
-Ашық.
Жауап береді:
- Бүршік жарған ағаш, алғашқы гүлдер.
Оқушылар бір-біріне тілек айтады.
- Гүл түстері арқылы үш топқа бөлінеді.
«Автор орындығы». Оқушылар жазып келген әңгімелерін оқиды.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды.
|
Ауызша (мақтау –мадақтау)
Жазбаша (Бағалау парақшасына ұпай беру.)
|
Түрлі-түсті қағаз гүлдерінің қимасы
Бағалау парақшасы
|
Негіз. бөлім 25 мин
Білу. 1 мин
Түсіну. 2 мин
Қолдану. 7 мин
Сергіту сәті 2мин.
Талдау. 7 мин
Жинақтау 4 мин
Бағалау. 2мин
|
1. «Тірек сөздер» стратегиясы
Тірек сөздер беріледі
2. Үзіндіні тізбектеп оқу. Түрткі болу сұрақтарын қояды: олар, төмендегілер:
-Әңгіме неліктен «Жусан иісі» деп аталған?
-Әңгімедегі басты кейіпкер кім?
-Қаралы қағаз дегеніміз не екен?
-Неліктен қаралы қағазды ойнап жүрген Аянның қолына ұстатты?
-Тірек сөздер арқылы құрастырған ойларың мен әңгіме мазмұны сәйкес келді ме?
3. «Пирамида» әдісін қолдану арқылы мәтінмен жұмыс жасауды ұйымдастырады. 
Әңгіме болған кез- 1 сөз
Жеңіске деген үміт- 2 сөз немесе 2 ой
Қаралы қағаз алғандағы Аянның жай- күйі-3 сөз
Аяннмен қоштасардағы достарының көңіл- күйі-4 сөз.
«Жұмырқылыш» жаттығуын АКТ мүмкіндіктерін көрсетеді
4. Жұптық жұмысты ұйымдастырады
(Мәтін бөлімдері мен тақырыптағы түйін сөздерді сәйкестендіруге таратпа материалдарды ұсынады)
5. РАФТ стратегиясы арқылы оқушылардың рөлге енуін ұйымдастырады.
І топ. Достарының Аянға хат жазуы
ІІ топ. Аянның достарына хат жазуы
ІІІ топ. Аянның балалар үйінен кейінгі тағдыры туралы жазуларын өтінеді..
«Жусан иісі» бейнекөрсетілім арқылы әңгіме желісін сұрақ қою арқылы талдайды.
Сыни ойлауға ашық сұрақ қояды.
|
Тірек сөздер арқылы автор туралы және әңгіме не туралы болуы мүмкін деген болжауға ой құрастырады, топ қорғайды.
Тірек сөздер- автор туралы: 2007 жыл, жазушы, 1936 жыл, Алматы, Қоңыр, 15 қазан, облыс, аудан. Сайын Мұратбеков, көркем сөз, шебер.
Әңгіме туралы: соғыс жылдары, жетім, қаралы қағаз, Аян, анасы, ауыл, әкесі, жусан иісі, ата-әжесі, қаза болу
Түрткі болу сұрақтарына жауап беру.
Әңгімені тізбектеп оқып, қойылған сұрақтарға жалпылама жауап береді.
Мәтінді қолдану арқылы тапсырманы топпен орындайды.
Әр топтан спикер шығып тапсырманы қорғайды
Оқушылар сергиді.
Жұппен жұмыс жасайды
Оқушылар берілген тапсырманы топпен орындайды.
Бейнекөрсетілімдер топтамасынан әңгіме үзінділерін мәтіннен табады.
Әңгімедегі басты кейіпкердің бойынан қандай қасиеттерді өз бойыңнан көре аласың деген сұраққа жауап іздейді.
|
Мақтау мадақтау
Жазбаша бағалау (мұғалім тарапынан түртіп алу)
«Бағдаршам» арқылы өзара бағалау (топтар бірін-бірі бағалайды)
Ауызша (Мақтау, мадақтау)
Өз-өздерін тексеру бағалау
Өзара бағалау
(Бағдаршам арқылы топтар бірін-бірі бағалайды)
Ауызша бағалау
|
Оқулық, автор өмірбаяны ғаламтор деректері
Оқулық
А4 қағазы, оқулық, бағалауға арналған бағдаршам белгілеуіштері.
Бейнекөрсетілім
Мәтін бөлімдері және түйін сөздер жазылған парақшалар,
АКТ
Дәптер (жұмыс дәптері),
бағалауға арналған бағдаршам белгілеуіштері
АКТ бейнекөрсетілім
www.youtube.com/watch,
|
Рефлексия 4мин
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
1.Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
«Күн мен бұлт» әдісі арқылы кері байланыс орнатуын ұйымдастыру.
Сабақ барысында қойылған ұпайларын санап жалпы бағасын қоюды ұйымдастыру.
Мәтінді оқу. Сұрақ дайындап келу. Мазмұндау.
Жеке оқушылар Аянға мінездеме жазу тапсырылады.
|
Сабақтан алған әсерлерін білдіреді. Қандай көңіл –күй алғандарын білдіріп гүлдерін жабыстырады
Бағасын күнделіктерге қойғызады.
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
|
Ауызша (мақтау, қолдау)
Жиынтық бағалау
|
Күн мен бұлт макеті
күнделік
|
Деңгейлеу
Оқушыға көмек беруді қалай жоспарладыңыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Тақырып бойынша қосымша ақпарат бере отырып дүниетанымын кеңейту.
Шығармашылық тапсырма (кейіпкерге мінездеме, хат жазу) орындату.
|
Бағалау- баланың ілгерілеуін/ білімін бақылауды қалай жоспарладыңыз (жалпы ақпарат/ бағалау идеясы )
Бірін-бірі бағалау,комплимент айту, Бағдаршам арқылы бағалау
|
Пәнаралық байланыс
АКТ, тарих, өзін-өзі тану.
Ғаламтордан алған деректерді пайдалану арқылы дүниетанымдары кеңейді, Ұлы Отан соғысы туралы тарихтан деректер білуге мүмкіндік алды.
Сабақта топпен жұмыс жасау барысында бір-біріне құрметпен қарау, әділдік, ынтымақтастық қалыптасады.
|
Қорытынды бағалау
Екі ең сәтті мезетті атаңыз (оқудың да, оқытудың да).
1: Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауда оқушылардың сыни ойлап, ұйымшылдықпен жұмыла жұмыс жасауы,өзара ой бөліскені, бірін-бірі бағалауы сәтті, әрі ұтымды болды.
2: Жинақтау кезеңінде оқушылардың кейіпкер рөліне енуі: рөлге ене отырып оқушылар өз бойындағы Аянға деген шынайы сағынышын жеткізе білгені сыни ойлаудың айғағы. Сонымен қатар оқушылардың оқылым, тыңдалым және жазылым бойынша сауаттылығы шыңдалды. Пән бойынша танымдық дағдысы мен өмірге әлеметтенудегі өзін -өзі реттеуі орын алды.
Сабақты жақсартуға әсер еткен екі мезетті атаңыз (оқудың да, оқытудың да).
1. Оқушылардың үзіндіні өзара талқылауы терең, мұғалімнің қатысуынсыз орындалса олардың пән бойынша танымы тереңдей түсер еді..
2. Оқушы үшін АКТ мүмкіндіктерін қолдану барысында тиімділігін байқадым, ол сабақты жандандырып , оқушылардың қызығушылығын арттырып, ішкі уәжіне әсер етті. Себебі, көрсетілімдерді (кинометафора) тамашалау барысында балалардың терең зейінмен қарағаны байқалды. АКТ модулі бойынша түсінуіндегі өз білімімді жетілдіру.
Мен сынып және оның жекелеген оқушылары туралы не білдім, ол менің келесі сабақты өткізуіме қалай әсер етеді?
Сыныптың басым көпшілігі белсенділік танытты, тек сабақ түсірілімін қарап отырып Қ деген оқушының сабақ арасында ойы басқа жаққа ауатындығы әлі де сабақты жоспарлауда тапсырмалардың саралап- даралап берілуін қажет етеді. Себебі, кейбір оқушылардың сабақ соңына қарай өз бетімен ойнап, ойы басқа жақта отырғанын көрдім.
Сабақ өткізу барысында жоспарланған білу және түсіну кезеңіндегі тапсырмалар біріктіріліп өткізілді. Өйткені сабақ өткізу барысында тапсырманың шамадан тыс көп екенін аңғарып, уақыттың жетпейтіндігіне көзім жетті. Сондықтан келесі сабақты жоспарлау барысында тапсырмаларды нақты етіп алу керектігін ескерілді.
Оқушылар бағалау кезеңінде берілген әңгімедегі басты кейіпкерге баға бере отырып, сабақты қорытындылады. Ашық сұрақ қою арқылы оқушылар келешекте өз бетінше сыни ойлануға, жүйелі реттілікте оқуға дағдыланды.
|